domenica 16 agosto 2015

Kurs malowania i farbowania tkanin

Kurs malowania i farbowania tkanin

 Wrocilam wczoraj,  z bagazem informacjii, glowa pelna nowych projektow i wspomnieniami z zajec ktorych nikt mi nie odbierze :)
 Ale do rzeczy, jak wspominalam Wam wczesniej bylam na kursie malowania i farbowania tkanin z Marzena Krzewicka oraz uczylam sie rowniez wspanialej techniki tworzenia batiku z Ewa Otceten. Spedzilysmy ze soba bardzo intensywne dwa dni (prawie 2) wypelnione co do minuty zajeciami. Bylo super, dziewczyny to profesjonalistki na wysokim poziomie i wspaniale potrafia przekazac cala wiedze, za co bardzo dziekuje i wiem ze nie byly to moje ostatnie zajecia z nimi (juz mam plany na nastepne.....) :)
 Dzisiaj pokaze Wam kilka zdjec z zajec z Marzena Krzewicka.Od rana zasiadlam do maszyny i wypikowalam jedna z moich wlasnorecznie farbowanych tkanin :) ( oczywiscie pod uwaznym okiem Marzeny, nastepne ktore stworze w domu beda sprawdzianem zdobytych umiejetnosci;))
 Jestem zachwycona efektem koncowym i jaka to satysfakcja gdy moge powiedziec ze od poczatku do konca wykonalam wszystko wlasnorecznie :)
 Jak tylko wypikuje moj batik zamieszcze nowy post a w nim zdjecia od poczatku tworzenia do efektu koncowego :) 
Zapraszam do ogladania ;)







Bylo tego duzo, teraz efekt finalowy tej ktora najbardziej wpadla mi w oko 






Byl tez kurs konfetti, ale na ten efekt musicie  poczekac az znajde troche czasu na dokonczenie tworzonego dziela :) 
Dziekuje za odwiedziny :)





4 commenti: