sabato 20 febbraio 2016

'Oma's Blues' by Esther Aliu



Przy wyborze drugiego projektu na ten rok bardziej ambitnie podeszlam do sprawy, i zdecydowalam sie na quilt zaprojektowany przez  Esther Aliu.  Zawiera mnostwo aplikacji a poniewaz chce sie ich dobrze nauczyc to nie ma lepszego sposobu jak praktyka ;)  
Bardzo mi sie podoba ta praca, tkanina ktora mnie oczarowala  to ta w kwiatki, pierwsza u gory i do niej dobieralam pozostale. Nie byla to wcale latwa sprawa ani to czerwien ani bordo, nazwalabym ja malina ale tak nie do konca....
Tutaj znajdziecie wiecej informacji i darmowe pdf tego projektu (sa juz 2 czesci) 
Ponizej kilka zdjec tego co powstaje, a moze ktos chetny aby dolaczyc do grupy? 





Trzymajcie kciuki, mam nadzieje ze dotrwam do konca ;) 






7 commenti: